BECCA | SHIMMERING SKIN PERFECTOR PRESSED 'MOONSTONE'

zondag 21 februari 2016


Mijn excuses dat ik enkele dagen afwezig ben geweest, maar ik beloof het de komende week goed te maken! Zoals je in mijn vorig artikel kon lezen heb ik heel wat nieuwe mooie producten in huis, waarmee ik al druk mee aan de slag ben gegaan. De eerste uit het lijstje die ik je laat zien is de prachtige highlighter Moonstone van Becca. Ik vertelde je dat ik graag mijn Becca highlighter collectie wil uitbreiden en bij deze is dat gebeurd. 


Becca is sinds vorig jaar erg opgekomen bij menig beautyblogger dankzij hun samenwerking met Jaclyn Hill. Champagne Pop is dan ook een pareltje tussen de highlighters die ik zelf erg graag gebruik. 
Nu was ik daardoor heel nieuwsgierig geworden naar de rest van hun higlighters. Champagne Pop is erg warm, waardoor ik hem met mijn bleke huid liever bij een avond make-up gebruik. Niet dat ik daar altijd rekening mee hou, maar als ik weinig make-up draag mag de highlighter voor mij nét iets zachter zijn. 
En dan hebben we Moonstone...



Moonstone wordt omschreven als pale gold (flets goud), nog steeds een warme kleur, maar veel lichter als Champagne Pop. Hij staat net wat beter met een bleke huid.
"De formule van de Shimmering Skin Perfector Pressed poeders zijn voorzien van ultrafijne, lichtgevende parels die absorberen, reflecteren en breken in het licht zodat de natuurlijke glans nooit verloren gaan"
Je hebt trouwens twee soorten van de Shimmering Skin Perfectors: Pressed en Poured. Ik verkies pressed, want dat zijn de romige poeder highlighters. Poured zijn dan weer crème highlighters die ik zelf minder snel zou gebruiken.  


Swatch 'Moonstone' 



Op de swatch kan je de mooie glans die Moonstone beter zien dan op deze foto's. 
Zoals ik al eerder zei vind ik de highlighters van Becca erg fijn om mee te werken. Ook Moonstone geeft meteen veel kleur en glans af. Hij is zó mooi! De witgouden kleur blijft naast een champagne kleurige highlighter toch mijn favoriet. 
Moonstone zorgt voor de perfecte glow voor overdag. Ik ben erg blij met mijn nieuwe highlighter!


10 opmerkingen

  1. Heel erg mooi deze kleur, staat je ook fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb heel veel highlighters opgeruimd en twijfel nu om deze te kopen of de andere te kopen, ze zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Zelf gebruik ik amper highlighter, maar ik vind het wel mooi om te zien bij iemand anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi ! Champagne pop staat nog op mn wishlist. Ik begrijp wel dat je het voor overdag liever wat minder shimmery hebt, ik ga zelf ook nooit werken met een flashy highlighter. Ben nu al de meest gemakeupte persoon van heel het bedrijf, hihi :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi! Ik ben stiekem toch jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er zo mooi uit hé! :-) Bij mij staat een Becca highlighter hoog op de wishlist ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige highlighter alleen komt die er niet zo uit op de foto van je hele gezicht helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie highlighter! Jammer dat het niet het goedkoopste product is... maar hij staat op m'n lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moonstone is mooi! Ik kocht hem samen met Champagne Pop, ik kon gewoon niet kiezen. Champage Pop was toen nog LE en ik wilde hem niet laten liggen, maar Moonstone was ook gewoon té mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.