De gekste + meest gezochte zoektermen op mijn blog

woensdag 13 april 2016


Het zal je misschien verbazen hoe iemand op mijn blog terechtkomt en helemaal niets met beauty heeft. Op blogger krijgen we helaas geen uitgebreide lijst van zoekwoorden die naar mijn blog verwijzen, maar de laatste weken duiken er wel een aantal op waar ik even de wenkbrauwen voor ging fronsen. Het leek me daarom leuk om even te delen welke de gekste en meest gezochte zoektermen zijn op mijn blog.

Dank je wel voor je steun - Euh.. geen probleem? Haha geen idee hoe iemand hierdoor op mijn blog is terechtgekomen. Misschien is het ooit ergens in een artikel verschenen, maar in ieder geval hoop ik dat mijn blog voor deze persoon iets kon betekenen.
Kokosolie en limoensap - Nee, ik heb geen foodblog al deel ik wel af en toe een receptje net als een DIY. Vorig jaar maakte ik zelf deze bodyscrub en ja inderdaad, hiervoor had ik kokosolie en limoensap nodig.
- Wallen door hooikoorts onder ogen - De wallen zullen hier zonder twijfel al eens zijn opgedoken en van hooikoorts heb ik op dit moment ook wel wat last. Dat hooikoorts hiermee te maken heeft? Geen idee, maar volgens mij is het wel mogelijk. 
- Make-up beurzen 2016 met Real Techniques - Iemand wil graag Real techniques kwasten scoren! Ik kan de Beautygloss Party hiervoor aanraden al vind je ze tegenwoordig ook bij Di.

Meest gezocht:
- Pukkelpop 2011 - Helaas het rampjaar dat zoveel pijn en verdriet heeft veroorzaakt. Ik schreef even kort ervoor een artikeltje dat ik er zo naar uitkeek. Begrijpelijk dat over deze editie nog vaak informatie wordt opgezocht.
Epileerveer review - Jep, hierover bestaat een artikel en blijkbaar zijn er veel mensen benieuwd naar, want deze zie ik regelmatig voorbij komen. Ik gebruik hem trouwens nog steeds.
- Ombre - Ik heb een tijdje ombre haren gehad en schreef daar ook regelmatig over. Volgens mij was deze haartrend eentje die iedereen wel wou proberen.


Voor de bloggers onder ons: wat is jou gekste zoekterm? 

9 opmerkingen

  1. Haha sommige dingen snap je echt niet he? Altijd leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha die eerste is echt geniaal haha -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ja sommige mensen komen echt via de meest grappige zoekopdracht terecht op je blog :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha zo leuk voor te lezen dit!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha pukkelkop geweldig ik heb een artikel over onderhuidse pukkels en die is ook mega veel bekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo grappig om te lezen naar wat mensen soms zoeken :D Bij mij zitten er ook wel originele dingen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.