Mijn Dagelijkse Make-Up

zondag 3 april 2016



Ik maak dan wel vaak extremere ooglooks, door de week is het heel wat minder. Natuurlijk hou ik ervan om een volledige make-up met alles erop en eraan te doen, maar als ik ga werken hou ik het simpel en moet alles op een kwartiertje klaar zijn in de badkamer. Des te meer kan ik in het weekend of op vrije dagen genieten van mijn make-up te doen. Welke producten ik standaard elke dag gebruik vertel ik je vandaag. 


Foundation 
Ik zal zelden de deur uitstappen zonder foundation (enkel als ik ga sporten of op vakantie ga, want dan smelt het gewoon van mijn gezicht). Op dit moment ben ik op mijn bleekst en de Naked Skin foundation van Urban Decay past nu het beste bij me. Ik ben hem ook steeds liever beginnen gebruiken.
Concealer
Vroeger zou ik al eens concealer overslaan, maar ik merk nu al snel als ik het vergeet. 's Ochtends heb ik vaak last van wallen onder mijn ogen en concealer doet me net wat wakkerder en frisser eruit zien. Nog steeds is de Naked Skin concealer van UD mijn favoriet!
Mascara
Naast foundation kan ik maar amper zonder mascara. Het geeft een wereld van verschil! Vooral in combinatie met mijn wimperkruller. Deze van Shiseido is al jaren mijn beste vriend.
Wenkbrauwpoeder
Mijn wenkbrauwen kan ik al eens overslaan, maar als ik genoeg tijd heb in de ochtend doe ik ze graag mee. Ik vind het resultaat zoveel mooier en ik hou nu eenmaal van volle wenkbrauwen.
Lipbalsem of lipstick
Ik zal nooit vergeten om lipbalsem aan te brengen voor ik vertrek. Het is een kleine verslaving geworden. Vooral als ik met de fiets ga werken kan ik hier niet zonder.
 Als ik lipstick zou dragen dan grijp ik naar een naturel kleur zoals Mehr van MAC. 

Zoals je ziet skip ik poeder, blush en oogschaduw. Aan een winged eyeliner moet ik zelfs niet denken in de ochtend haha. 

Nu ben ik benieuwd hoe jou dagelijkse make-up eruit ziet? 


5 opmerkingen

  1. Ik heb de concealer ook en ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de foundation. Een wimperkruller gebruik ik nooit meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat Urban Decay Naked Skin duo is fantastisch hé! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gebruikt prachtige makeup meid! liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.