Collagen Lift | Antirimpelverzorging

donderdag 25 augustus 2016


Hoe graag ik het ook wil, rimpelloos blijven zal me helaas niet gegund zijn. Ik mag nog niet klagen, want sinds ik de dertig gepasseerd ben, ben ik wel vrij content met de conditie van mijn huid (pigmentvlekken niet meegerekend). Misschien niet onbelangrijk om te vermelden dat ik echt een skincare junkie geworden ben de laatste 10 jaar. Ik kan er evenveel van genieten dan van make-up en probeer me er steeds meer in te verdiepen. De botox naalden laat ik (voorlopig) aan de kant staan, maar producten die beloven rimpels te bestrijden trekken steeds mijn aandacht zoals dit voedingssupplement van Collagen Lift. 
Op de Estitikabeurs een tijdje terug maakte ik er kennis mee. Het heeft even geduurd voordat ik eraan begonnen ben, maar ondertussen ben ik door deze kuur heen. 


Zoals je waarschijnlijk wel weet maakt onze huid minder collageen aan naarmate we ouder worden. Hierdoor verliest onze huid zijn soepelheid, elasticiteit en structuur.
Collagen Lift (afkomstig uit Frankrijk) is een drinkbaar collageen supplement. Voor mij klonk dit wel gek toen ik er voor het eerst over hoorde, maar ik wou het toch een kans geven.

Wat bevat dit voedingssupplement nu juist?
Bioactive Verisol collageen
Extracten van mediterraans zeewier Ulvaline (mineralen)
Vitamine C (anti-oxidanten)

Een doos van Collagen Lift bevat 28 ampullen, waar je dus een maand mee doet. 
Er wordt aangeraden één ampul per dag te nemen, liefst op een nuchtere maag dus in de ochtend voor het ontbijt. De ampul moet je goed schudden voor je hem opent en verdun je met water of fruitsap. 


ERVARING + RESULTAAT
Er werd me op de Estetikabeurs verteld dat je de smaak van dit drinkbaar voedingssupplement een beetje kan vergelijken met Ice Tea. Niet zo slecht denk je dan en ik kan deze vergelijking ergens wel begrijpen. Alleen lekker kan je het niet noemen. Voor mij was het elke ochtend even verstand op nul en mijn glas leegdrinken. Na enkele dagen werd ik het gewoon, maar ik heb ook wel eens een dag gehad dat het me serieus tegen zat en het er liever terug uitkwam (sorry!). Nu heb ik wel gehoord dat de smaak ondertussen verandert zou zijn, maar ik kan je dus niet vertellen of hij beter is.

Bon, daar gaat het nu niet echt om. Heeft het gewerkt? Iemand met diepe rimpels zal vast wel een duidelijker resultaat zien, maar omdat ik ook geen huid meer heb van een jonge twintiger verwachtte ik ook wel een verschil. Het is geen extreme voor en na, maar ik merk dat mijn huid er 'voller' uitziet en net wat meer straalt
Om echt fijne lijntjes of rimpels te doen verminderen is het aan te raden om deze kuur langer te nemen dan een maand. Voorlopig hou ik nog even bij mijn crèmekes, maar ik hou de Collagen Lift zeker in mijn achterhoofd. 

Prijs per doos: €80
Online te koop bij: collagenliftparis.eu



5 opmerkingen

  1. Klinkt niet echt als lekker spul maar het heeft wel effect. Maar ook weer niet heel erg, vind je zelf dat het het waard is geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel prijzig zeg. Ik ben ook als 30- plusser bezig met producten die lijntjes verminderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt veelbelovend, maar mja, om echt drastische resultaten te zien is waarschijnlijk meer nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet niet of ik zo snel iets zou innemen tegen rimpels. Ik smeer liever een crème denk ik. Ook op een nuchtere maag iets innemen wat wellicht mij tegen gaat staan zou ik denk ik ook niet vol kunnen houden. hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze kuur 2 maanden gedaan, op aanraden van mijn dermatologe zou ik dit één keer per jaar mogen doen. Vermengd met appelsiensap is het drinkbaar op een nuchtere maag een halfuur voor ontbijt. Ik ben 45 en heb geen extreme rimpels, wilde een strakkere huid maar heb totaal geen resultaten geboekt. Ik rook niet en eet gezond, misschien is het bij mij nog niet van toepassing...

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.