Oskia | Renaissance Cleansing Gel

zondag 20 november 2016



Zou het kunnen dat ik zo even de béste en fijnste gezichtsreiniger gevonden heb? Ik geloof het wel, want zelfs na hem de eerste keer te gebruiken was ik zwaar onder de indruk. Daarbij bevat deze reiniger een erg mooi natuurlijk ingrediëntenlijstje en krijg je meteen een vitamine boost. 
Oskia is een merk afkomstig uit Londen en heb ik door enkele britse YouTubers zoals Lily Pebbles ontdekt. Hij zat dan ook in de de Cultbeauty Box van Lily & Anna waar ik énorm blij mee ben. Benieuwd naar meer? 


De Renaissance Cleansing Gel heeft al enkele awards op zijn naam staan en menig beautybloggers spreken vol lof over deze reiniger.
Hij is geschikt voor elk huidtype, vooral voor een gemengde, normale, droge en doffe huid.  
De niet schuimende reiniger verandert van gel tot olie, smelt op je huid en verwijdert je make-up en onzuiverheden op een milde manier. Hij voedt ondertussen je huid en zorgt voor een verhelderend effect. Resultaat is een schone, frisse stralende huid die zacht en glad aanvoelt. 

Nog pluspunten:
- hij verwijdert grondig doffe en dode huidcellen zonder irritatie voor een evenwichtige teint 
- hij verbetert een huid die heeft geleden van zonbeschadiging en ook de rijpere huid voelt terug zacht en soepel aan
- hij beschermt de huid van vrije radicalen en schade van het milieu
- hij verbetert de lipide barrière te verzachten en te voeden


De hoofdingrediënten die deze reiniger zo geweldig maken zijn:
Vitamine A Palmitate
Vitamine E & C
Gefermenteerde Pompoen enzymen
MSM
Starflower Oil, een krachtige bron van gamma-linoleenzuur, Vitamine   en Magnesium. 
Verder is de Renaissance Cleansing Gel vrij van sulfaten, kunstmatige geuren, parabenen, siliconen, kleurstoffen en proplylene glycol



ERVARING + RESULTAAT
Met een pompje heb je meer dan genoeg dus ik ben er zeker van dat ik erg lang met deze reiniger ga doen. De peachy kleurige reinigingsgel verandert meteen in een olie als ik hem aanbreng, erg aangenaam. De rozen met kamille geur maakt deze reiniger eigen. 
Wanneer ik water toevoeg om mijn gezicht te reinigen wordt de gel die ondertussen olie is geworden een beetje melkachtig. Na het reinigen zijn al de make-up restjes verwijdert en voelt mijn huid zuiver, zacht en glad aan. Heerlijk!
Wat me ook meteen opviel was dat mijn huid een mooie gezonde glans kreeg nadien. Na een vermoeiende week kan dit erg welkom zijn.
Ik gebruik hem zowel in de ochtend als 's avonds, maar ik vind hem 's ochtends net wat fijner. Schrik niet van de olie textuur, je huid blijft zacht achter zonder een vettige laag. Ik heb een gemengde huid en kan deze reiniger echt zonder problemen gebruiken. 


Helaas behoort deze reiniger tot de duurdere categorie. Bij Cult Beauty is hij te koop voor £29,50 wat omgerekend zo'n €34 is. Voor mij is hij dat wel helemaal waard! 





10 opmerkingen

  1. Wist helemaal niet dat dit zo bekend was :O zie het nu voor het eerst. Misschien leef ik onder een steen :P als hij echt zo fijn werkt is het 't wel waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende het merk nog niet maar het klinkt als een goed merk en het product lijkt me erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Ik ben momenteel een make up remover van REN en daarna een foam wash van Bernard Cassiere.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig, ik ben momenteel ook een review aan het schrijven over dit product! Ik deel je mening trouwens volledig, looove deze reiniger! Het geld dubbel en dik waard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende de reiniger nog niet, ziet er wel veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze staat nog op mijn wishlist. Heb nog een hoop reinigers staan die ik iets wil opgebruiken voor ik deze ga aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er eens een sample van gehad en vond hem ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De prijs valt nog goed mee als dit echt goed is voor de huid :D x

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.