Sporten in stijl met de droogshampoo van Batiste

zaterdag 19 november 2016


Regen, wind en donkere dagen zijn voor mij al redenen genoeg om niet te gaan sporten. Ik verkies nu eenmaal om na een lange werkdag in mijn zetel te ploffen met een dekentje en de iPad erbij. Maar toch voel ik me snel schuldig wanneer ik het sporten blijf uitstellen. Als het er dan toch weer van komt moet ik mij gelukkig geen zorgen maken om mijn kapsel. Een frisse opknapbeurt? Wel, daar zorgt mijn trouwe droogshampoo van Batiste wel voor. Dankzij het mini formaat neemt hij geen plaats in in mijn sporttas (of handtas) dus hierdoor heb ik geen excuus om thuis te blijven. 



Ik heb al heel wat varianten uitgeprobeerd van Batiste en vind ze allemaal erg fijn. Prijs kwaliteit zijn de droogshampoos van Batiste top. Duurdere merken heb ik ook al in huis gehaald, maar deze vond ik zeker niet beter. 
Sinds jaar en dag heb ik altijd droogshampoo in huis. Als ik er geen tijd voor heb of gewoon mijn haren niet zo vaak wil wassen dan stel ik hiermee een wasbeurt uit. Mijn haren voelen niet alleen maar zien er ook meteen frisser uit. Ik kan niet meer zonder en als ik op reis of voor enkele dagen weg ga voel ik me direct op mijn gemak wanneer ik weet dat ik droogshampoo bij heb. 



De Original droogshampoo van Batiste heeft een frisse geur die je meteen een zuiver gevoel geeft. Je haar krijgt meer volume en textuur. Volgens mij heb ik de originele variant nog nooit geprobeerd, maar ik vind hem helemaal prima. De geur is erg aangenaam en hij doet wat hij belooft. Er zit meteen meer leven in mijn kapsel. 

De retro verpakking van de Cherry variant springt voor mij meteen in het oog. De zoete kersengeur kan ik zeker appreciëren. Hij wordt dan ook de charmegeur van Batiste genoemd doordat hij gebaseerd is op de succesvolle formule van Batiste met rijstzetmeelpoeder om het haar te boosten en een volle kersengeur nalaat. Ook deze werkt erg fijn. Iets intenser dan de originele, maar het poeder is goed weg te borstelen zodat er geen waas achterblijft. 


Ben jij ook een die-hard droogshampoo gebruiker? 


3 opmerkingen

  1. Ik vind deze producten ook echt super! vooral de mini varianten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa ik ben dol op de droogshampoos van Batiste. Die mini's zijn ook echt handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super handige mini's! Ik ben dol op de droogshampoo's van Batiste. Moet ook weer nieuwe gaan halen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.