NARS | Sheer Glow Foundation

zondag 15 januari 2017


Mijn foundation obsessie is blijkbaar nog niet gestopt. Ik kan wel even verder met mijn kleine mini collectie, maar toch blijven nieuwe foundations keer op keer mijn aandacht trekken. Eentje die ik dit jaar nog erbij zou willen is de Vanish Seamless Finish Foundation Stick van Hourglass. Ik had hem nét niet van Londen meegenomen. Wel leverde een bezoekje aan Space NK mij de Sheer Glow foundation van NARS op. Zéér geliefd onder de make-up addicts en ik begrijp nu waarom. 


De enige reden waarom ik twijfelde om deze foundation te kopen is dat ik vreesde dat hij voor mijn huid té glowy ging zijn, zodat het er eerder vettig dan glanzend uit zou zien. Maar zoals je in mijn artikel van gisteren al las kamp ik op dit moment met een huid die eerder aan de droge kant aanvoelt. Een huidprobleempje dat ik altijd wel in de winter krijg. Daardoor besloot ik hem wel te kopen en leek me deze foundation nu nét wel ideaal voor mijn huid. Het leuke in Londen is dat je aan elke make-up stand een make-up artist even samen met jou op zoek gaat naar de juiste kleur en hem ook aanbrengt. Zo heb je natuurlijk al minder kans op een miskoop. 

Maar bon, de Sheer Glow Foundation van NARS zorgt dus voor een natuurlijke glans die je huid doet stralen. Hij egaliseert de huid en geeft een lichte tot opbouwende dekking. Door de Teint Brightning Formula die deze foundation bevat laat hij de huid gehydrateerd, helder, zachter en gladder achter. Door dagelijks gebruik verbetert hij zelfs de huidtextuur en helderheid. 


De Sheer Glow Foundation zit een in glazen verpakking met een matte dop erop. Ik ben een sucker voor eenvoudige, maar toch luxueuze verpakkingen al kon deze wel wat praktischer zijn. Hij bevat geen pompje wat ik zelf vaak vervelend vind. Doseren gaat dan niet al te vlotjes dus ik nam het bijhorende pompje ook mee. 


Look met de Sheer Glow Foundation van NARS 

Ik gebruik liefst een buffing kwast om de Sheer Glow Foundation aan te brengen, omdat deze altijd voor meer dekking zorgt en ik vind de combinatie erg fijn. Op plaatsen waar ik heb nodig heb bouw ik de foundation lichtjes op. Het resultaat vind ik erg mooi en het blijft er natuurlijk uitzien. Hij geeft een satijnen finish waarbij ik een gezonde gloed krijg over heel mijn gezicht. Mijn huid blijft inderdaad de hele dag gehydrateerd en zacht aanvoelen. De foundation blijft prima zitten, maar ik merk wel dat ik deze moet afpoederen zodat ik tegen eind van de dag niet al te veel ga glimmen. Het glowy effect vind ik wel enorm mooi. 
Mijn favoriete foundation voor de winter heb ik alvast gevonden! 

Prijs: €44,50


8 opmerkingen

  1. Hij staat je heel mooi en natuurlijk! Dit is ook echt mijn favoriete foundation maar mijn kleur is online steeds uitverkocht grrr en ik was zo dom om geen back up te kopen... Toch maar een tripje naar Londen plannen dan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is deze, wauw! Je hebt echt een prachtig natuurlijk effect op je huid. Het ziet er echt heel goed uit! Malou x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar hoor een foundation obsessie. Jammer dat er geen pompje op zit dat vind ik zelf ook een stuk fijner en hygiënischer. Deze geeft je een mooie natuurlijke dekking.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze wil ik ook al zo lang eens proberen. Heb er al zoveel goeds over gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wou deze ZO graag goed vinden eh, maar helaas, werkt echt voor geen meter met mijn huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het glowy effect dat lijkt mij super en zo je review te lezen is het ook een goede foundation. Ik hoef aan het eind van de dag mijn gezicht niet extra te poederen, want ik heb een droge huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt elke keer ik in Londen ben, zit ik naar deze foundation te kijken. Hij lijkt me erg mooi, maar ik heb nog nooit de stap durven zetten. Ik zou sowieso ook even moeten zoeken voor mijn kleur, want ze hebben echt alles, van licht naar donker. Beetje jammer dat er geen pompje bij zit, maar dat ben ik al gewend van bij de Double Wear. Dus ik zou net als jij dat pompje erbij kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.