Holy Grails | Februari '17

zondag 5 maart 2017


Ik start met een nieuwe rubriek op mijn blog, wel ja het is te zeggen ik heb de titel een beetje aangepast. Mijn Currently loving artikel wordt vervangen door mijn Holy Grails van de afgelopen tijd. Het is al even geleden dat ik mijn favoriete producten met jullie heb gedeeld en ik heb er echt heel wat die ik iedereen aanraad en waar ik niet meer zonder zou kunnen. Dus wat heeft me zoal omvergeblazen op gebied van beauty, skincare en make-up? 


Laat ik eerst mijn geliefde producten uit de badkamer delen. Nooit had ik verwacht zo gek te zijn op de 9 To 5 reinigingslotion van Lush. Natuurlijk dacht ik wel dat hij best goed ging zijn, maar ik ben er echt aan verkocht. De Renaissance Cleansing Gel van Oskia gebruik ik trouwens ook nog steeds even graag, maar ik wissel de twee graag af. Meestal gebruik ik 9 To 5 in de ochtend of wanneer ik weinig tijd in mijn skincare routine wil steken. Hij is zo zacht voor mijn huid, voelt erg aangenaam en reinigt prima. 
Misschien had je de Glow Tonic van Pixi hier wel verwacht, want inderdaad voor mij is dit echt een topper. Ik merk wel dat de meningen verdeeld zijn over deze tonic, maar mijn huid straalt er echt door en wanneer ik hem enkele dagen niet gebruik lijken mijn poriën terug duidelijker aanwezig. 
Nog een verwennerij voor de huid zijn de Custom Masks van Germaine De Capuccini. Vooral het Extra Vitaliserend Exfoliërend masker is zalig. Hallo, gladde huid en vaarwel onzuiverheden.
Onder de douche ben ik dan weer verkocht voor de Twilight Shower Gel van Lush. Een combinatie van lavendel met het zoete van tonka. Perfect om te ontspannen en zo beter in slaap te geraken. 


Na mijn citytrip naar Londen heb ik eventjes geen make-up meer gekocht. Pas vorige week bij de NYX store in Hasselt heb ik me even laten gaan (alhoewel dat lichtjes overdreven is). In ieder geval zijn mijn holy grails van vandaag allemaal uit Londen meegekomen en dat schept meteen een speciale band. De laatste tijd maakte ik enkel nog looks met het Metal Matte palette van Kat Von D. Deze oogschaduws zijn een plezier om mee te werken en ik draag er ook terug wat meer kleur door. 
Het Ambient Lighting Edit palette van Hourglass (ik vergat het palette te openen voor de foto, whoops, maar check hier mijn review) heeft me aardig wat gekost, maar heb ik al erg vaak gebruikt. Het effect van de poeders is zo mooi op de huid! 
Een foundation waardoor ik even van de matte finish ben afgestapt is de Sheer Glow foundation van NARS. Voor mij een perfecte match in de winter, want een matte foundation accentueert snel droge plekjes of velletjes. De Sheer Glow foundation zorgt eerder voor een gezonde gloed en mijn huid blijft de hele dag gehydrateerd. In de zomer zou ik hem waarschijnlijk even skippen aangezien mijn gemengde huid dan helaas voor genoeg glans zorgt. 
Velvet Teddy van MAC was niet weg te slaan op mijn lippen de laatste tijd. Een veilige, naturel kleur die bij elke look past. De finish is niet extreem mat dus hij zit comfortabel op de lippen. Ik ben ook nog steeds dolblij met deze verpakking uit de Shadescents collectie die trouwens nu ook bij ons verkrijgbaar is! 


Wat waren jou holy grails van afgelopen tijd? 

7 opmerkingen

  1. Mooie producten op een rijtje. Ik ben benieuwd naar de Pixi lotion.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, dat palette ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat oogschaduwpalette ziet er echt prachtig uit. Lijken me hele fijne kleurtjes en hele fijne variatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat palette bevat wel erg mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige producten zeg! De Pixi glow tonic lijkt me zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten, mij favo's zijn nog steeds mijn Anastasia palette en een It product.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.