JOICO | Blonde Life

donderdag 17 augustus 2017


Dat blondines meer aandacht aan hun haren moeten spenderen had ik al snel door. Mijn haren zien helaas vaak af van ontkleuren en stylen dus ik gebruik liefst professionele kappersmerken. Ik merk hier echt wel een verschil in en ben zelfs een beetje verslaafd aan haarproducten. 
Het Blonde Life gamma van Joico leek daarom een ideale match met mij. Ik kreeg de producten een tijd geleden opgestuurd en ben ze meteen gaan testen. De Blonde Life producten zijn speciaal voor blondines (zowel van nature als gebleekt) ontwikkeld. 
Ze zijn extra verzorgend voor de haren en werken verhelderend met als resultaat mooi, gezond en glanzende lokken. 
Het Blonde Life gamma bevat een Brightening Shampoo, Brightening Conditioner, Brightening Masker en Brightening Veil. Ik vertel je er meer over! 


BLONDE LIFE - BRIGHTENING SHAMPOO
De Brightening shampoo is een sulfaatvrije shampoo die de optimale PH-waarde van de haren herstelt en het gele uit blond haar haalt. Ondanks hij sulfaatvrij is schuimt hij wel lichtjes, maar ik voel wel aan mijn haren tijdens het wassen dat ze stroever aanvoelen wat wel eigen is aan een sulfaatvrije shampoo. 
De Brightening Shampoo bevat een exotische mix van thahitian tamanu en manoi-oliën die zorgen voor hydratatie, anti-frizz en glans. 


BLONDE LIFE - BRIGHTENING CONDITIONER 
De lichtheid van een lotion en de kracht van een serum, zo wordt de Brightening Conditioner van Joico omschreven. Highlights krijgen een opfrissing en het haar krijgt een soort van champagne glans. De conditioner voedt intens, ontwart en herstelt blond haar. Net zoals de shampoo bevat de conditioner de voedingsrijke tamanu-en monoi oliën die verzorgend werken, stevigheid en zachtheid aan de haren geven. 


BLONDE LIFE - BRIGHTENING MASKER
Het Brightening masker werkt nóg intenser dan de conditioner. Het is ook mijn favoriet uit deze lijn, samen met de Brightening Veil. Het masker neutraliseert het blond, waardoor de doffe en gele gloed verdwijnt. Daarnaast werkt het verhelderend en geeft het instant hydratatie. Je brengt het masker aan nadat je je haren hebt gewassen met de shampoo en laat het 2 tot 5 min. inwerken. 


BLONDE LIFE - BRIGHTENING VEIL 
Multitasker van de bende is de Brightening Veil. Deze spray beschermt tegen UV en warmtebronnen. Daarnaast onwart het de haren en gaat het pluizen tegen. Je brengt hem aan na het wassen op vochtig haar. De haren doorkammen gaat inderdaad vlotter, hier heb ik vaak wel struggles mee. Zeer fijn product. Het doet mijn haren ook niet zwaarder aanvoelen en wetende dat mijn haren zowel tegen UV als mijn stijltang beschermt zijn vind ik zeker een pluspunt. 


Blonde Life van Joico is zeker een aanrader voor de blondies onder ons. Ik merk vooral dat de producten verhelderend en neutraliserend werken voor mijn haren. De shampoo vind ik persoonlijk iets minder, aangezien ik hem niet fijn vind aanvoelen tijdens het wassen en hij voor mijn haren té voedend is. Ik gebruik dan liever het masker wanneer ik nood heb aan een intense verzorging. Die breng ik ook enkel aan de punten aan. Samen met de Brightening Veil krijgen mijn blonde lokken de verzorging die ze nodig hebben! 




2 opmerkingen

  1. Ik heb geen blond haar dus zou dit niet hoeven te gebruiken, maar het klinkt wel goed en de verpakkingen zijn mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit zeg, ik hou van dit merk! ik heb altijd de rode variant

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.