NYX | Epic Ink Liner

zondag 6 augustus 2017


Er zijn al heel wat eyeliners de revue gepasseerd ten huize Griet. Eyeliner en mascara zijn één van de weinige make-up producten die ik daadwerkelijk vaak opmaak en opnieuw moet aankopen. Toen mijn favoriete eyeliner van Catrice weer al eens leeg begon te geraken, besloot ik deze keer voor iets nieuws te gaan. Ik heb nog enkele eyeliner stiftjes liggen, maar deze zijn niet meer zo goed om een perfecte wing te creëren. Na wat rondsnuffelen in de NYX store besloot ik de Epic Ink Liner mee te nemen en toen was er een nieuwe favoriet ontstaan...



EPIC IT IS!
Zelf was ik nog niet bekend met de eyeliner stiften van NYX. Ik heb wel een witte liquid liner van NYX, maar dat is er eentje met een 'gewoon' borsteltje. Wat me eigenlijk meteen opviel was dat de Epic Ink Liner heel veel weg heeft van de Tattoo Liner van Kat Von D. Blijkbaar wordt hij ook wel de perfecte dupe genoemd. Net als de Tattoo Liner heeft de Epic Ink Liner dezelfde fijne tip met flexibele borstelhaartjes. Ik wou ze niet echt vergelijken, maar als je bekend met de Tattoo Liner en er grote fan van bent dan ga je zeker ook van deze eyeliner houden!
De Epic Ink Liner werkt super precies, je kan er zowel erg dunne als dikkere lijnen mee maken. Wel is hij zeer vloeibaar en geeft hij veel product af. Als je nog niet zo'n geoefende hand hebt is deze eyeliner misschien wel wat moeilijker om mee te werken. Ik ben er juist fan van. Het was even wennen, maar mijn wing lukt veel beter dan wanneer ik een stroevere eyeliner pen gebruik. Je kent ze wel, die na driemaal gebruiken al beginnen uit te drogen. Dat probleem heb ik niet met de Tattoo Liner en hoop ik dus ook niet met de Epic Ink Liner van NYX te hebben. Voorlopig werkt hij nog altijd even vlot. Hij is ook intenser zwart dan de Tattoo Liner wat ik zelf meer apprecieer. Ondanks hij niet volledig mat opdroogt vind ik zijn finish erg mooi. Zeker niet te glanzend, eerder velvet-achtig
De Epic Ink Liner droogt wel niet supersnel op. Ik merk het wanneer ik mijn wimpers nadien wil krullen dat hij afgeeft wanneer ik niet lang genoeg wacht. Eenmaal hij helemaal droog is blijft hij de ganse dag mooi zitten. 
Ik deed ook even de test als hij volledig waterproof is zoals ze beweren. Wel, hij doet het vrij goed, maar de Tattoo Liner is hier sterker in. Voor mezelf vind ik dat niet zo belangrijk, want ik heb nooit last van een eyeliner die kan stempelen op mijn ooglid. Voor wie hier wel last van heeft zou ik aanraden je ooglid altijd af te poederen moest je geen oogschaduw gebruiken. 



Vaak wordt je het meest verrast bij een product waarbij je totaal geen hoge verwachtingen had. Het is nog even afwachten hoelang hij meegaat en als hij zo goed blijft werken, maar ik heb er zeker vertrouwen in! Voor mij is de Epic Ink Liner zeker één van de betere die ik ooit geprobeerd heb. 



Prijs Epic Ink Liner - NYX: €10,40




8 opmerkingen

  1. Hij deed me ook meteen denken aan de Tattoo liner! Erg mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik vind hem er erg goed uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat ziet 'ie er goed uit! Jij kunt echt zulke mooie wings maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er inderdaad een goede uit! Ook eens aanschaffen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed! Kun je een update doen met wanneer hij eenmaal op is of begint uit te drogen in een artikel? Daar ben ik wel heel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik doen! Hij zal zeker nog op de blog voorbij komen :)

      Verwijderen
  6. Ik kocht deze ook afgelopen maandag. Moet hem nog proberen.Benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.