L'Oréal x Balmain | Liberation Lipstick

maandag 25 september 2017


Eén van de leukste samenwerkingen van het moment is voor mij die van modehuis Balmain met L'Oréal Paris. Deze lipstickcollectie staat voor beauty, diversiteit en vrouwelijke kracht. Met de gouden accenten en edgy kantje van Balmain ontstonden deze 12 couturetinten. Je moet er wel snel bij zijn, want deze collectie is limited edition. Ik had nog geluk, want de kleur die me het meest aansprak kon ik afgelopen weekend nog scoren! 


De collectie bestaat uit 12 matte Color Riche lipsticks die onderverdeeld zijn in drie tribes. De modellen (zo zien we bijvoorbeeld Doutzen Kroes met Confidence op haar lippen stralen) die in de campagne te zien zijn hebben een verschillende origine die ieder bij een tribe hoort.  Voor Balmain staan de tribes voor drie types vrouwelijkheid: Rock, Couture en Glamazone. Je kan ze ook perfect uit elkaar houden. De lipsticks uit de Rock tribe hebben een blauwe huls met een soort van marmerprint in. De Couture tribe heeft zwarte huls wat door de gouden accenten erg luxe en edgy uitziet. En de Glamazone tribe heeft een groene huls met ook een print doorheen. Allemaal supermooi en de tinten zijn erg uiteenlopend. Van nude, erg draagbaar tot groen vrij excentriek. 


Ik ging niet voor de meest draagbare kleur, daar vind ik deze collectie iets te bijzonder voor. Ik heb al genoeg nude tinten in huis dus het mocht van mij wel een specialleke zijn. Liberation sprak me vanaf het eerste moment al aan. Het is een intens paarse kleur die enorm veel pigment bevat. Meteen een pluspunt aan deze lipsticks. Donkere lippkleuren zijn soms moeilijk op te bouwen, maar de color riche lipsticks van L'Oréal dekken erg goed. Ik heb nog een Color Riche lipstick in mijn collectie die ik heel graag draag. 
Ik moet wel zeggen dat Liberation geen extreem matte lipstick is, wat ik niet erg vind. Hij voelt hierdoor nog steeds aangenaam op de lippen. 
Misschien wel een minpuntje is dat de Color Riche lipsticks best snel kleur afgeven. Als hij matter was geweest zou dit waarschijnlijk niet gebeuren, maar dat is wel even oppassen met zo'n gepigmenteerde lipstick. 
Ik vind de lipstick in ieder geval prachtig. Geen alledaagse kleur, maar eentje die ik in de herfst wel durf dragen. 


L'Oréal x Balmain - Liberation

De collectie van L'Oréal x Balmain is enkel bij Di te koop. 
Prijs: €14,99





♥ 

6 opmerkingen

  1. Wauw, hij staat je prachtig! Zelf heb ik gekeken naar de rode kleur (Domination), en misschien moet ik 't maar gewoon doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt iets voor jou Griet. En de verpakking 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou zoiets nooit dragen, maar ik vind het wel gaaf bij je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooie collectie! Prachtige kleur, staat je goed! X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.