Vichy Slow Âge | Oogverzorging tegen opkomende tekenen van huidveroudering

donderdag 14 september 2017


Een goede oogverzorging is voor mij een must. Trouw smeer ik dan ook elke ochtend en op regelmatige basis ook 's avonds een oogcrème. Ik hou vooral van het verfrissende gevoel dat de meeste oogcrèmes geven. De nieuwe Slow Âge oogverzorging van Vichy gaat weer een stapje verder. Deze oogcrème verandert het zichtbare proces van huidveroudering, iets dat ik maar al te graag wil uitstellen. 


Wist je dat slechts 20% van de huidveroudering erfelijk is bepaald? De overige 80% is afhankelijk van omgevingsfactoren en levenstijl. Denk aan stress en vermoeidheid die ervoor zorgen dat de huid rondom de ogen zijn stevigheid verliest, donkere kringen ontstaan en vocht ophoopt. 
Om de eerste tekenen van huidveroudering te vertragen bracht Vichy Slow Âge uit. Een oogcrème die donkere kringen en vlekken helpt verbeteren. Ook stevigheid en opgezwollenheid lijken te verminderen + fijne lijntjes en rimpels vervagen.
Ginkgo Biloba blad extract, baïcaline en anti-oxidant wortelextract zijn de ingrediënten die Slow Âge een meerwaarde geven.
Slow Âge beloofd de oogcontouren te hydrateren en minder vermoeid te laten lijken.

De verpakking van Slow Âge vind ik het meest hygiënisch werken voor een oogcrème. Bij een potje heb je al snel teveel aan product terwijl je met dit kleine tubetje goed kan doseren. 
De textuur van de oogcrème voelt vrij romig aan en smelt mooi weg in de huid bij het aanbrengen. Het verfrissende wat een ooggel je meestal geeft mis ik wel een beetje in deze crème, maar toch voelt hij desondanks prettig aan. Ik voel dat de huid rondom de ogen meteen de nodige hydratatie krijgt. Droogtelijntjes verdwijnen daardoor vrij snel. Van donkere kringen heb ik zelf geen last al vind ik wel dat de oogcrème mijn huid net wat egaler heeft gemaakt. Een extreem verschil bij vochtophopingen zie ik niet direct, maar ik heb hier dan ook nog geen wondermiddeltjes voor gevonden. Slow Âge geeft me wel een frissere uitstraling wat in de ochtend mooi is meegenomen. 
Ik ga Slow Âge zeker met veel plezier verder blijven gebruiken! Wetende dat deze oogcrème huidveroudering tegengaat doet me al iets meer geruststellen. 

Prijs: €24,95

Voor meer informatie klik hier. 

♥ 

1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.