Primark 'Holler and Glow' Sheet masks

woensdag 4 oktober 2017


Wanneer ik een bezoekje aan Primark breng ga ik meestal naar de home afdeling of ga ik op zoek naar één of andere leuke accessoire. Ik kan dus niet zeggen dat ik veel kennis heb van hun beautyproducten. Toch werd ik meteen aangetrokken tot hun printed sheet masks. Hoe leuk zien deze er wel niet uit? Als sheet mask fan kon ik ze moeilijk laten liggen. Ik nam er twee mee en testte ze uit. 



SHEET MASK TO ANOTHER LEVEL
De Holler And Glow maskers komen in verschillende varianten met ieder hun eigen werking en print. Een sheet mask op zich ziet er vaak schrikwekkend uit en vrij saai dus waarom ze niet wat opvrolijken? Ze lijken me ideaal om samen met vriendinnen een pampering avondje te houden. 
Ik nam Get Lit en Hangover sos mee. Hangover sos staat vol met kleurrijke donuts. Dit masker is een perfecte 'morning after cure' en werkt intens hydraterend. Het masker bevat citroen fruit extract, aardbei fruit extract en toverhazelaar. De ingrediëntenlijst is behoorlijk lang, maar ziet er niet al te slecht uit. 



Het Get Lit masker doet je alleen al stralen met de pastelkleurige regenboog. Dit masker gaat een doffe huid tegen en zorgt voor een egaliserend effect. Het masker bevat moerbei extract, citroen fruit extract en vitamine B3 en B5.
Het masker moet je voorzichtig uit elkaar halen en laat je 15 minuten zitten op je gezicht. 
Wat me meteen opviel was de grootte van het masker. Ik heb al heel wat sheet masks uitgeprobeerd dus daarmee vergeleken vallen ze vrij klein uit en kloppen de verhoudingen niet. Ik heb nu niet het kleinste hoofd, maar meestal heb ik hier helemaal geen last mee. Het masker blijft hierdoor ook niet zo goed zitten en het voelt daardoor niet ontspannend aan. Beetje een tegenvaller, want ze zien er nu net zo leuk uit. 
De maskers zijn wel genoeg doordrenkt en voelen fijn aan op de huid. Geen prikkende toestanden dus dat zit wel goed. Qua verzorging moet ik zeggen dat ik niet meteen veel verschil merk bij de maskers. Ze maken de huid zacht. Het Hangover sos masker vind ik misschien iets voedender. 



Ik ben niet omvergeblazen door de Holler And Glow maskers. Ze hebben een hoog fun gehalte ja, maar zitten niet comfortabel op het gezicht wat ik voor een sheet masker wel belangrijk vind. Aangezien ze meer den €4 kosten had ik nét wat meer verwacht. 


4 opmerkingen

  1. Ik vond ze ook tegenvallen. Ze zijn inderdaad veel te groot en nogal stijf vond ik, ondanks dat er wel veel product op zit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ze tegenvallen, ik vind het er wel grappig uitzien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat ze zo tegenvallen, ik vind hem er wel vrolijk uit zien. Maarja het moet wel ook een beetje werken!

    Liefs,
    Rosita Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ze toch wel wat tegen vallen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.