s.Oliver - So Pure

woensdag 18 oktober 2017


Nu we toch nog van een Indian Summer mogen genieten pas ik weer even mijn beautyroutine aan. Normaal grijp ik vanaf de herfst naar zwaardere geuren, maar op warme zonnige dagen verkies ik een lichte eau de toilette. s.Oliver bracht onlangs een nieuwe duogeur uit: So Pure. Zacht, puur en authentiek. Een geur die ik de laatste dagen met veel plezier dagelijks heb gedragen. 


PURE LIFE, PURE YOU
Dat de Scandinavische stijl hip is heeft ook s.Oliver goed begrepen met de minimalistische look van de flacons. Zelf hou ik daar wel erg van! Een strakke stijl met roze (en voor de mannen) blauwe accenten. 
De focus van So pure ligt vooral op jezelf kunnen zijn en je goed in je vel voelen. We verlangen allemaal naar iets wat echt is en puur. 
Het maakt allemaal deel uit van de hygge-benadering van het leven, een terugkeer naar de essentials van comfort en gezelligheid, om zo persoonlijk geluk te bereiken. 

TOPNOTEN
Klimop, Kalamansi-citroen, appel
HARTNOTEN
Freesia, jasmijn, kasjmierhout
BASISNOTEN
Ambroxide, muskus, sandelhout 

So Pure women is een zachte geur, ik ruik vooral de houttonen vermengd met citrus en appel wat de geur net wat pittiger maakt. Het is volgens mij een geur die vele kan bekoren. Ik vind het een heerlijk eau de toilette voor elke dag. Vooral wanneer ik geen zin heb in een zware geur, maar toch niet zonder naar buiten wil. Voor een avondje uit zou ik hem waarschijnlijk niet snel dragen omdat hij niet zo sterk aanwezig is en minder lang blijft hangen dan ik zou willen. 

So Pure men voor de wederhelft wordt omschreven als aangenaam verleidelijk dankzij de harmonieuze geurervaring van de topnoten (bergamot, groene appel en kardemom). Frisse bloemige noten (viooltje, geranium) worden in de harttoon gecombineerd met aromatische lavendel en worden warm onthuld door amber en houtaccenten (seder, sandelhout) in de basisnoot. 


So Pure Women Eau De Toilette 30 ml: €21,80
50 ml: €31,64
Parfum 30 ml: €26,10
So Pure Men Eau De Toilette 30 ml: €21,80
50 ml: €31,64


3 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.