Picture My Life - December '17

woensdag 3 januari 2018


Gelukkig nieuwjaar lieve lezers! Een nieuw jaar, een nieuwe mindset. Veel goede voornemens heb ik mezelf niet opgelegd. Er is er eentje die ik een tijdje terug al begonnen ben en dat is meer aan mezelf denken. Klinkt egoïstisch, maar als je mij kent weet je dat ik dat alles behalve ben. Ik denk teveel aan een ander en te weinig aan mezelf. Dat wil ik dus graag veranderen, want ik maak mezelf er nu niet echt gelukkig mee. In 2017 heb ik heel wat moois beleefd. Zo werd ik voor een tweede keer meter, zag ik Tom Odell nog een keertje live, ging ik naar leuke events, maakte ik enkele nieuwe vriendschappen en ging ik opnieuw naar Londen. Toch ben ik blij dat het jaar voorbij is. Het verdriet en de zorgen waarmee ik te maken kreeg namen voor mij de bovenhand en dat wil ik graag achter me laten. 
Het jaar eindigde gelukkig met een topmaand wat natuurlijk te danken is aan kerst en ook mijn tripje naar Londen. Hou je klaar voor een lading foto's in mijn overzicht van december! 



Eindelijk kon ik beginnen aan de adventskalenders! Ik heb er elke dag van genoten en ben zeer tevreden met al mijn Rituals goodies. Zou ik hem opnieuw kopen? Wel, volgend jaar ga ik een beautykalender skippen doordat ik veel te veel heb liggen, maar wel een aanrader als je van Rituals houdt. 


De adventskalender van kinder chocolade was iets minder spannend. Ik had meer variatie verwacht (waarschijnlijk ben ik er gewoon te oud voor) dus deze laat ik voortaan aan me voorbij gaan. 


Begin van de maand stond er een Ikea'tje op de planning. Ik wou dolgraag hun inpakpapier voor kerst kopen, maar die ik wou waren al allemaal uitverkocht. Hoe vroeg moet je dat dan kopen vraag ik me af? Ik nam wel wat kerstdecoratie mee en spulletjes die niet op het lijstje stonden, want dat doen we toch allemaal in de Ikea hé? 


Begin december was het een stuk kouder geworden dus de muts werd weer naar boven gehaald. 


In december werd ook weer de nodige glitter naar boven gehaald. 


Ik vergat bijna dat de Sint ook nog in het land was vorige maand. Natuurlijk werd er weer speculaas gemaakt ten huize Griet. 


Eerste poging tot een gingerbread latte. Was perfect gelukt enkel een beetje teveel slagroom erop gedaan. Ik die bijna nooit slagroom eet ben ook niet zo'n kenner duidelijk te zien. 


Je zou zeggen dat ik niet enkel een make-up verslaving heb. Dat zijn trouwens nog niet al mijn mokken. Mijn nieuwste aanwinst met de cactussen kon ik gewoon niet laten liggen. Hij komt van Maison Du Monde. 


Ziet er al een stuk beter uit! Het recept kan je hier terug vinden. 


En hoppa toen zat ik voor drie dagen in Londen met Liesje en Ine. Zó blij om terug naar mijn favoriete stad te gaan. 


Snel even lunchen vooraleer we erin vlogen! 


Wat hou ik van Liberty! 


En nét dat tikkeltje meer van Regent Street 


Ohlala! Too Faced opende nog niet lang geleden hun eerste store in Londen en wat ziet hij er pretty uit! 


Raar maar waar heb ik er niets gekocht. Ik denk dat het te overweldigend was dat ik niet kon kiezen. 


Teveel kerstlichtjes? Nope, hoe meer hoe beter! 


Voor onze trip probeerde ik enkele hotspots te vinden zodat we daar ook niet teveel moesten gaan zoeken waar we zouden gaan ontbijten, lunchen,... Op aanraden van Tanya Burr reserveerden we bij The Delaunay in Covent Garden om te gaan ontbijten. Amai, fancy schmancy. Was zeker de moeite om eens te doen! 


Zo spontaan aan het poseren!


Heaven! Dit jaar ging ik niet met lege handen naar buiten bij Charlotte Tilbury. 


Volgende hotspot: Crosstown Doughnuts. De mijne was één en al chocola nomnom. 


Geen kerstvibes zonder een Starbucks christmas cup. 


Shoppen is vermoeiend dus af en toe werden de batterijen opgeladen. 


Hello santa! 
De etalage van Selfridges was weer de moeite. 


Mijn vijfde keer in Londen maar nog nooit eerder in Nothing Hill geweest, ja ik vind het zelf ook een beetje gek. Vooral omdat ik er helemaal verliefd op ben. 


Als ik de Lotto win zal je me ooit ergens in deze buurt vinden! 


Poseren voor de blauwe deur duurde mij te lang door de wachtrij en eerlijk, roze is eerder mijn ding. 


Zo'n potato twister (of hoe het ook noemt) stond ook op mijn 'te proberen' lijstje. We deelden er eentje, enkel had ik het krokanter verwacht en is het redelijk vettig! 


Onze laatste lunch werd eerder een brunch. Avocado on toast was precies mijn favoriet en gepocheerde eitjes hebben mijn hart gestolen. 


Deze american pancakes deelden we ook met ons drie. Ik vond ze óverheerlijk! 


Bij thuiskomst mocht ik heel wat doosjes openen van mijn adventskalender. 


Er kwam een superleuk kerstpakketje aan van Joico. 


Hoe leuk ziet de Rudolph cupcake er wel niet uit? Ik ging met twee collega's naar Coffee Café om gezellig bij te kletsen. 


Feed goals! Niet simpel om je Instagram feed on point te houden. Dit jaar ga ik alvast mijn best te doen om een thema erin te krijgen. 



Ik volgde een opleiding wimperlifting bij de Wellness Academie in Hasselt. Lees hier mijn artikel ervan. Het resultaat met mascara was groot!


Volgens mij was het al bijna 10 jaar geleden dat ik nog in Maasmechelen Village ben geweest. Samen met Shanna ging ik er een dagje shoppen en genieten. 


 Lunchen deden we bij Ellis Gourmetburger! 


En toen was het al kerstavond. Het feestje was bij mij te doen dus ik maakte me op tijd klaar. 


Ik gebruikte het Huda Beauty Obsessions Mauve palette voor mijn look.


Kerstritueel: de Grinch kijken ♥ 


Aangezien ik niet kon kiezen werd het chocolademousse én ijs als dessert.


In Maasmechelen Village ging ik niet met lege handen naar huis. Bij Ted Baker nam ik deze prachtige clutch mee. 


Kerstdag bij de mama! 


De kroontjes uit de christmascrackers worden elk jaar goed onthaald. Alyssa merkte snel op dat er geen knal uit de cracker kwam wat ik ook best raar vond. Ik neem ze altijd van de Hema dus geen idee waaraan het lag. 


Deze zouden eigenlijk ook wel in het Best Of Beauty 2017 artikel mogen voorkomen! Ik probeerde voor het eerst plaknagels van Impress Nails. Een tijdje terug zag ik ze op het Di event bij Ellen en ik vond ze er toen erg mooi uitzien. Dit was de perfecte oplossing voor mij, want mijn nagels waren korte stompjes. Ik heb ze een week gedragen en ik mis ze nu wel. Ondanks ze goed bleven zitten lieten ze de laatste dagen opzij een beetje los waarmee ik moest oppassen om niet in mijn haren te zitten, want deze trok ik er anders mee uit. Klein nadeel dus, maar toch ga ik ze zeker opnieuw kopen. 


Bomvol zitten, maar toch nog zin hebben in pralines, ik kan dat. 


Wat doen we op tweede kerstdag? Werken aan de blog en een hele lading foto's nemen. 


Gevolgd door relaxen en Love Actually kijken. 


Blij met mijn nieuwe Rituals geurstokjes die ik cadeau kreeg. 


Leuk om te zien wat mijn populairste Instagram foto's waren in 2017. 



Even gezellig bij kletsen met Ine en Liesje! Ine maakte voor ons een gingerbread latte (ik had ze te nieuwsgierig gemaakt denk ik) die door iedereen werd goedgekeurd. 


En zo eindigen we het jaar. Met dank aan Kristof voor de foto. Het was onze dag niet echt, want het weer zat niet zo mee om met sparklers buiten te staan haha. Maar het resultaat mag er zeker zijn. 
Oudejaar verliep voor mij op het gemak met Liesje en Joffrey. Nog een keer goed veel eten waardoor ik nu liefst elke dag naar de fitness wil gaan. Nee, ik ga dat niet bij mijn voornemens zetten, want ik ken mezelf haha. 




2 opmerkingen

  1. Zo een leuke foto's. December was een heel leuke maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt misschien egoïstisch, maar ontzettend goed voornemen om meer aan jezelf te denken ;) Leuke foto’s! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.