NARS | Natural Radiant Longwear Foundation

vrijdag 6 april 2018


Toen ik hoorde dat NARS een nieuwe foundation zou uitbrengen was ik meteen razend benieuwd. Zoals je misschien wel al weet is de Sheer Glow foundation van NARS één van mijn favorieten. Een foundation die aanvoelt als een tweede huid en mij van een gezonde uitstraling voorziet. Enkel de dekking was op sommige dagen wanneer mijn huid er problematisch uitziet net iets te weinig.  De nieuwe Natural Radiant Longwear Foundation lijkt Sheer Glow een update te geven: full coverage + 16u longwearing. Klinkt als een foundation die ik nodig heb! 


Toen ik afgelopen maand in Amsterdam was stond een bezoekje aan de Bijenkorf hoog op de planning. NARS is er nog maar enkele maanden te verkrijgen wat superleuk is, want zo kon ik de foundation ook even testen voordat ik hem kocht. 
De Natural Radiant Longwear Foundation belooft tot 16 uur bestand te zijn tegen vervaging en je de hele dag de indruk geven alsof je de foundation net hebt aangebracht. Hij geeft de huid een frisse uitstraling en voorziet de huid van een medium dekking die kan worden opgebouwd tot volledig
De foundation bevat een mix van framboos-, appel- en watermeloenextract die de elastinevezels van de huid helpt te ondersteunen om zo de huid zachter te maken en te verbeteren. 

Het gebrek aan een pompje bij Sheer Glow (ik kocht dat er apart bij) wordt bij de Natural Radiant Longwear foundation goedgemaakt. Het is anders een gesukkel om de juiste hoeveelheid foundation uit zo'n flesje te krijgen, trust me een pompje maakt het je zoveel makkelijker. 
De foundation komt ook in heel wat tinten wat de zoektocht naar de juiste match haalbaar maakt. Moest je al in bezit zijn van een andere NARS foundation dan kan je normaal gezien dezelfde kleur nemen. In mijn geval is dat Santa Fe. Ik vind de tint wel niet exact hetzelfde, ik vind hem iets donkerder lijken ofwel komt dat door de dekking. Hou hier dus rekening mee. 



Zonder foundation, veel vlekjes en roodheid (wat wel te danken was aan het sporten iets daarvoor!)


Volledige look mét NARS Natural Radiant Longwear Foundation 

HET VERDICT
Wanneer ik iets nieuws in huis heb heb ik vaak weinig geduld om het uit te testen. Ik besloot de Natural Radiant Longwear Foundation dan ook meteen uit te proberen drie weken geleden. Ik bracht hem in de ochtend aan met mijn beautyblender en vertrok iets later naar het werk. De dekking vind ik zonder twijfel perfect voor mij. Hij bedekt de meeste plekjes en zorgt voor een egaal effect. Daar waar ik het nodig heb bouw ik hem op voor een volledige dekking. Hij leek in eerste instantie mat op te drogen, maar iets later merk je het glowy effect snel wat deze foundation geeft. 
Waar ik het meest onder de indruk van was toen ik die dag voor het eerst in de spiegel keek is de houdbaarheid van deze foundation. Hij zat nog steeds perfect. Zelfs op het einde van de dag heb ik niet echt de indruk dat de foundation veel verplaatst is. Misschien op dagen dat ik vaker mijn neus zou snuiten dat hij daar sneller afslijt, maar dat lijkt me vrij normaal.
Ik moet wel toegeven dat ik deze foundation enkel in de winter of op niet al te warme dagen kan dragen anders wordt het glowy effect echt wel too much. Ik heb een gemengde huid waardoor dat al eens kan tegensteken. 

De Natural Radiant Longwear Foundation van NARS is zeker iets voor jou wanneer je op zoek met naar een goed dekkende foundation die je een hele dag van een prachtige glow voorziet en waarop je kan vertrouwen dat hij op het einde van de dag nog steeds mooi zit. 


Prijs NARS Natural Radiant Longwear Foundation 30ml: €45,00 




3 opmerkingen

  1. Wauwie wat een mooie dekking geeft ie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi effect zeg. Hij dekt goed maar ik vind hem er toch nog heel erg natuurlijk uitzien. Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.