VEET │ Sensitive Precision Beauty Styler

zaterdag 5 mei 2018


Ik ben best tevreden met mijn 'vrij volle' wenkbrauwen en epileer enkel wat haartjes weg om ze mooi in model te houden. Maar het kan natuurlijk altijd beter. De trend van het moment zijn perfect getrimde en strakke wenkbrauwen die je continu op Instagram voorbij ziet komen. De vernieuwde Veet Sensitive Precision Beauty Styler helpt ons daar een handje bij. Ik heb hem nu al een tijdje in gebruik en vertel je wat ik ervan vind.


PIJNLOOS EN NAUWKEURIG
De vernieuwde Sensitive Precision Beauty Styler van Veet belooft om nog preciezer te werken en je wenkbrauwen op een makkelijke manier te stylen en trimmen. Ook is de Beauty Styler geschikt voor de gevoelige zones zoals de bovenlip, bikinilijn en oksels
Dankzij de opzetkam wordt er rechtstreeks contact met de huid vermeden en is de kans op irritaties of snijwondjes verleden tijd. Je verwijdert haartjes op een zachte manier. 

Bij de Beauty Styler zitten twee verwisselbare opzetstukken: 
  • een dubbelzijdige precisietrimmer van 16mm en 6mm die geschikt zijn voor de wenkbrauwen met een opzetkam om de gewenste lengte te verkrijgen (2mm of 4mm)
  • een grotere trimmer van 20mm die geschikt is voor de oksels en bikinilijn 




Je kan de Beauty Styler droog gebruiken, maar ook mee onder de douche nemen en hij werkt op een AA batterij. Geen gedoe met opladen dus en je kan hem perfect meenemen op vakantie, want er zit ook nog een opbergtasje bij. 
Om hem te onderhouden kan je best na gebruik de mesjes insmeren met olie zodat ze niet bot worden. Mezelf kennende ga ik dat niet na elk gebruik doen, maar ik ga zeker proberen hier regelmatig aan te denken. 


MIJN ERVARING
Op het Veet event in Amsterdam kon ik al even kennismaken met de Beauty Styler. Ik vond het een beetje eng om mijn wenkbrauwen te laten trimmen, maar vond het resultaat zeer netjes. Nu, het zelf doen vond ik misschien nog enger haha. Maar daar ging ik dan, met de opzetkam van 4mm, want dat vind ik meer dan voldoende. Je voelt dat trimmen trouwens amper, net als haartjes verwijderen. Moest je epileren echt verschrikkelijk vinden dan is dit wel een perfecte oplossing aangezien het volledig pijnloos is. De Beauty Styler ligt fijn in de hand en aangezien je het opzetstuk van de preciesietrimmer kunt verzetten van links naar rechts kan je makkelijk overal geraken. Byebye, wenkbrauwhaartjes die te lang waren - hello Insta-brows! 
De grotere trimmer voor de bikinilijn en oksels is persoonlijk minder mijn ding. Gewoonweg omdat het voor mij te langzaam werkt. Ik heb niet snel last van irritaties dus dan vind ik scheren net wat fijner. Moest je nu wel een gevoelige huid hebben dan lijkt me dit zeker een betere oplossing! 


De Sensitive Precision Beauty Styler van Veet is o.a. te koop bij Kruidvat 
Prijs: €34,99
(op dit moment krijg je bij Kruidvat €15 korting!) 



♥ 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.